Mesaj Ekleme Formu

16 Ağustos 2006 Çarşamba 16:14 | ece gül | ecegu... | | | | 85.103...

özellikle emreye bu sözüm antalyadaki vefasizima
16 Ağustos 2006 Çarşamba 16:14 | ece gül | ecegu... | | | | 85.103...

özellikle emreye bu sözüm antalyadaki vefasizima
16 Ağustos 2006 Çarşamba 16:13 | damla polat | unus_... | | | | 85.98....

bu sitede yunusmu gördüm balik olmuştu yaaaaaaaaaaaaaaaaaa
16 Ağustos 2006 Çarşamba 16:13 | damla polat | unus_... | | | | 85.98....

bu sitede yunusmu gördüm balik olmuştu yaaaaaaaaaaaaaaaaaa
16 Ağustos 2006 Çarşamba 16:13 | damla polat | unus_... | | | | 85.98....

bu sitede yunusmu gördüm balik olmuştu yaaaaaaaaaaaaaaaaaa
16 Ağustos 2006 Çarşamba 16:12 | sinan yaşar | sinan... | | | | 88.232...

tüm arkadaşlara selamlar ve iyi tatiller
16 Ağustos 2006 Çarşamba 16:12 | sinan yaşar | sinan... | | | | 88.232...

tüm arkadaşlara selamlar ve iyi tatiller
16 Ağustos 2006 Çarşamba 16:12 | sinan yaşar | sinan... | | | | 88.232...

tüm arkadaşlara selamlar ve iyi tatiller
11 Ağustos 2006 Cuma 04:29 | kahraman köktürk | gulsa... | akademsiyen | burdur | | 81.213...

iki şezlong 6 ytl ama şemsiye yok
Elbette yazi başliğina bakinca şaşirabilirsiniz. şaşkinliğinizi da normal karşilamak gerek. Konu Konyaalti paljlarinda yaşadiğim bir olayin getirdiği başlik. Konyaalti belediye Başkanimiz Muhittin BÖCEK başarili çalişmalari ile taninan bir insan. sahil düzenlemesi Antalya'ya bir hatira olarak onun adini yaşatmaya yeter. Üstelik Başkanim "halk ile en kolay kuran belediye başkanlarimizdan" o nedenle birazdan yazacaklarim ona bir eleştiri değil. Baki gruptan plajlari ve tuvaletleri işleten kişilere sitemlerimiz var. Onu iletmek istiyorum.
Hafta sonlari her Antalyali gibi bizlerde denize giderek serinlemeye çalişiyoruz. Genelde eşimle birlikte Konyaalti plajina gidiyoruz. Antalya güzel bir kent. Evinden çikan hemen 15 dakika sonra denize girebiliyorsun. Konyaalti sahil düzenlemesinin ardindan bazi kurumlara özel olan plajlara girme yasaği da kalkti. Benim çocukluğumdaki gibi obalar bilmem nelerde yok artik plajlarda.Hepimizin bildiği gibi Konyaalti sahil düzenlemesinden sonra düzenlemeyi Baki grup aldi. Baki Grup da plajlari sanirim ihale usülü kiraya veriyordur. Ayni şekilde tuvalet ve soyunma kabinleri de kiralaniyordur.
Neyse konuyu uzatmayalim. Geçen hafta sonu yine Konyaalti plajindaydik. dikkatimi çeken bir olayi size aktarmak istiyorum. günlerden Pazar ve tarih 06/08/2006 Konyaalti plajindayiz. antalyamiz yine çok sicak. şezlong ve şemsiye kiralayalim diye eşimle karar aldik. Yer göstermeye gelen gence iki şezlong ve şemsiye istediğimizi söyledik. Bize yer gösterildi ücreti sordum. 6 ytl dendi. Parayi ödedik.
şimdi o plajlara girdiyseniz şöyle bir yazi çikar. "1 şemsiye ve bir şezlong 3 ytl diye." Bende o yaziya istinaden saf saf sordum. "ikini şemsiyeyi de alabiliyoruz değil mi çünkü 6 ytl aldiniz delikanli sana zahmet öbür şemsiyeyi de şöyle güneşin geldiği tarafa doğru dikiver de tek şemsiye yetersiz geliyor biraz serinleyelim" dedim.
"Efendim ikinci şemsiye parasini aldik ama siz şemsiyeyi kullanamazsiniz. sizi ben ayri olarak şu şemsiyenin altina alayim" demez mi. Elbette ki bu olacak iş değil. Çünkü ben eşimle birlikte gelmişim. Ben ayri o ayri olur mu hiç. Bende safim ya hala soruyorum. "Ama siz oraya 1 şemsiye 1 şezlong 3 ytl yazmişşsniz o zaman benden de 6 ytl aldiğiniza göre 2. şemsiye benim hakkim değil mi?" Üzerine birde delikanlinin kaprisini yedik o şekilde olmuyor diye
Sanirim bu bir tür işletmeci uyanikliği. Düşünsenize kaç kişi farkediyordur 2. şemsiye hakki olduğunu. Yani ayni şemsiyenin hem benden kullanim ücreti aliniyor hem de tekrardan yeni gelen birine veriliyor. haksiz olan yüzde yüz kazanç. Öyle değil mi? iş üç ytl işi değil iş ayni şemsiyeye birden çok kişinin para ödenmesi ve ayrica orana göre hesaplarsak ortada haksiz olan yüzde yüz kazanç var.
O gün ben etrafima baktim iki aile gelenlerin çoğu şezlonglari almasina rağmen tek şemsiyenin altinda sikiş tepiş beklediler. Buna resmen işletmeci uyanikliği denir. Vatandaş uyarilmadiği için de diğer şemsiyeyi de şezlonguyla birlikte bir daha satiyor. Ohh gelsin yüzde yüz haksiz kazanç. Üstelik de satilan şezlongun sizin tarafinizdan kiralandiği ispatlayacak fiş de olmazsa vay halinize. O nedenle sürekli olarak isterim bu tür alişverişlerde fişleri. Özellikle otobüs yolculuklarinda ise daha da önemli olur bu kural. O günde bana fiş getirilmemişti ben hemen o kaprisli delikanlidan fişi de istedim.
Konyaalti plajinda yaşadiğimiz ilginç bir olay bu değil ki. Üzerimizi sahilde değiştireceğimize soyunma kabinleri ve wclerin olduğu kulübelerde değiştirelim dedik. Hem daha rahat olacak hem de tuvalet ihtiyacimizi gideririz diye düşündük. Neyse kabine girdik. Ben üzerimi değiştirdim. Sonra da tuvalete girdim. Çikişta orada bekleyen bayan demez mi "siz hem kabini kullandiniz hem de tuvalati ikisinin parasi ayri olacak." Ben önce şaka yapiyor sandim. Çünkü o kulübeyi secerek zaten belirli bir ücret ödemeyi kabul etmişim. Ama hiç böyle bir tepki akla gelir mi? Giriş parasini ödediğiniz ayni kulübenin içindeki iki ayri yeri kullandiniz diye sizden ayri ayri giriş parasi isteneceği
Bayansa hiç şaka yapan bir insana benzemiyordu. Verdim bende parayi ama sanki insana zorla soyunma kabini olarak sahildeki o küçük bezle çevrilmiş yerleri kullan sikintini da çoğu insanin yaptiği gibi denizde gider der gibi. Oysa ben ücretini vererek doğru olani yapmişim. siz kaldiğini hangi otelde odanin yatağina ayri odanin içinde bulunan lavaboya ayri para ödüyorsunuz. bu olayi bu açidan düşünün
Konyaaltindaki işletmecilere küçük bazi sorularim olacak. Çok mu zor kardeşim. Oraya bu tür hinliklere veya yanliş anlamalara yol açmayacak şekilde fiyat tabelasi asmak. Mesela 1 şezlong bir şemsiye 3 ytl yazdiniz hemen altina 2 şezlong bir şemsiye 5 ytl deyin 4 ytl diye. işletmeci uyanikliği yaparak 2.şemsiyeyi hem bana hem başkasina satarak para kazanmak daha mi kolayiniza gidiyor. Bende zaten hep merak ediyordum neden şezlong sayisi şemsiyelerden fazla diye
Veya o kulübeler için kapisina wc şu kadar kabinde soyunmak şu kadar ama her ikisini de kullanirsaniz şu kadar ödeyeceksiniz diye
NOT: Sevgili okuyucular ben işin üç beş ytlsinde değilim. Ben böylesine işletmeci hinliği yapilmasina karşiyim. Konuya üç beş ytl olarak bakmayin konuya oranlar açisindan bakin. başima gelen her iki olayda da haksiz olan yüzde yüz kazanç var.
09 Ağustos 2006 Çarşamba 01:17 | harunerdogdu | harun... | öğretmen | KONYA | | 88.225...

Benim oğlum,konya Selçuk Üniversitesi Ziraat Fakültesinde yüksek lisans yapmaktadir.Oğluma verdiğiniz destek nedeniyle Sayin Ata Küner Bey'e teşekkür ediyorum. Selamlar.
01 Ağustos 2006 Salı 10:35 | msdede | m.s.d... | | | | 212.15...

slm arkadaşlar nasilsiniz
güzel antalyamizin güzel insanlarina sonsuz sevgi saygilar dilerim
her daim mutlu olmanizi temenni ederim
01 Ağustos 2006 Salı 10:35 | msdede | m.s.d... | | | | 212.15...

slm arkadaşlar nasilsiniz
güzel antalyamizin güzel insanlarina sonsuz sevgi saygilar dilerim
her daim mutlu olmanizi temenni ederim
01 Ağustos 2006 Salı 10:35 | msdede | m.s.d... | | | | 212.15...

slm arkadaşlar nasilsiniz
güzel antalyamizin güzel insanlarina sonsuz sevgi saygilar dilerim
her daim mutlu olmanizi temenni ederim
01 Ağustos 2006 Salı 10:33 | isimsiz kahraman | barse... | | | | 84.157...

seni cokkkkkkkk seviyom busite de harika cok guzelllllllllll bu site sayesinde buldum askim site cok tesekkur ederimmmmmm
01 Ağustos 2006 Salı 10:33 | isimsiz kahraman | barse... | | | | 84.157...

seni cokkkkkkkk seviyom busite de harika cok guzelllllllllll bu site sayesinde buldum askim site cok tesekkur ederimmmmmm
01 Ağustos 2006 Salı 10:33 | isimsiz kahraman | barse... | | | | 84.157...

seni cokkkkkkkk seviyom busite de harika cok guzelllllllllll bu site sayesinde buldum askim site cok tesekkur ederimmmmmm
01 Ağustos 2006 Salı 10:32 | BILAL ALTINSOY | CLOSE... | | | | 84.157...

YABUSITE OKADAR GUZELKI HERSEY VAR ANTALYADAN GUZEL YAPANA HELALOLSUN GIR GIR DOYUM OLMUYO COK COK COK GUZELLLLLLLLLLLLL
01 Ağustos 2006 Salı 10:32 | BILAL ALTINSOY | CLOSE... | | | | 84.157...

YABUSITE OKADAR GUZELKI HERSEY VAR ANTALYADAN GUZEL YAPANA HELALOLSUN GIR GIR DOYUM OLMUYO COK COK COK GUZELLLLLLLLLLLLL
01 Ağustos 2006 Salı 10:32 | BILAL ALTINSOY | CLOSE... | | | | 84.157...

YABUSITE OKADAR GUZELKI HERSEY VAR ANTALYADAN GUZEL YAPANA HELALOLSUN GIR GIR DOYUM OLMUYO COK COK COK GUZELLLLLLLLLLLLL
01 Ağustos 2006 Salı 10:31 | BILAL ALTINSOY | CLOSE... | | | | 84.157...

AYSEGUL IDIL IZMIRLI OEDMISTE SENICOKKKKKKKK SEIYORUMM ASKIM ASKIM ASKIM ASKIM
01 Ağustos 2006 Salı 10:31 | BILAL ALTINSOY | CLOSE... | | | | 84.157...

AYSEGUL IDIL IZMIRLI OEDMISTE SENICOKKKKKKKK SEIYORUMM ASKIM ASKIM ASKIM ASKIM
01 Ağustos 2006 Salı 10:31 | BILAL ALTINSOY | CLOSE... | | | | 84.157...

AYSEGUL IDIL IZMIRLI OEDMISTE SENICOKKKKKKKK SEIYORUMM ASKIM ASKIM ASKIM ASKIM
29 Temmuz 2006 Cumartesi 13:49 | mehmet | msahi... | turizm | antalya | | 85.102...

selam supersiniz ama kanallariniz neden türksat(uyduda) değil izleyemiyoryz teşekkürler...
24 Temmuz 2006 Pazartesi 09:08 | sema özbek | sema.... | | | | 81.215...

HEY SLM BU SiTEYi YENi BULDUM BURASI SÜPHER YAA
24 Temmuz 2006 Pazartesi 09:08 | ENGiN | eng_a... | | | | 85.98....

EVET YAKINDA GELiYORUM BiTiYOR ASKERLiK 30 GÜN SONRA ANTALYAMDAYIM ÖZLEDiM HEMDE NASIL (sevgilim kim bilir ne kadar güzeldi antalyada sonbahar)
24 Temmuz 2006 Pazartesi 09:08 | irfan sahingöz | corol... | | | | 85.107...

slm herkeze antalya yi seviyorum cok güzel bir yer heryaz geliyorum bu yazda gelecem konyaaltina kemere takili yorummm arkadas ariyorum msn adresim: corol_07_66@hotmail.com
24 Temmuz 2006 Pazartesi 09:08 | sema özbek | sema.... | | | | 81.215...

HEY SLM BU SiTEYi YENi BULDUM BURASI SÜPHER YAA
24 Temmuz 2006 Pazartesi 09:08 | ENGiN | eng_a... | | | | 85.98....

EVET YAKINDA GELiYORUM BiTiYOR ASKERLiK 30 GÜN SONRA ANTALYAMDAYIM ÖZLEDiM HEMDE NASIL (sevgilim kim bilir ne kadar güzeldi antalyada sonbahar)
24 Temmuz 2006 Pazartesi 09:08 | irfan sahingöz | corol... | | | | 85.107...

slm herkeze antalya yi seviyorum cok güzel bir yer heryaz geliyorum bu yazda gelecem konyaaltina kemere takili yorummm arkadas ariyorum msn adresim: corol_07_66@hotmail.com
24 Temmuz 2006 Pazartesi 09:08 | sema özbek | sema.... | | | | 81.215...

HEY SLM BU SiTEYi YENi BULDUM BURASI SÜPHER YAA
24 Temmuz 2006 Pazartesi 09:08 | ENGiN | eng_a... | | | | 85.98....

EVET YAKINDA GELiYORUM BiTiYOR ASKERLiK 30 GÜN SONRA ANTALYAMDAYIM ÖZLEDiM HEMDE NASIL (sevgilim kim bilir ne kadar güzeldi antalyada sonbahar)
24 Temmuz 2006 Pazartesi 09:08 | irfan sahingöz | corol... | | | | 85.107...

slm herkeze antalya yi seviyorum cok güzel bir yer heryaz geliyorum bu yazda gelecem konyaaltina kemere takili yorummm arkadas ariyorum msn adresim: corol_07_66@hotmail.com
24 Temmuz 2006 Pazartesi 09:07 | tarik | tbele... | | | | 85.101...

bütün antalya sevgi saygilar
24 Temmuz 2006 Pazartesi 09:07 | sema özbek | sema.... | | | | 81.215...

HEY MiLLET SLM NBRSiNiZ YA BişiY DiCEM BEN RIDVANI ÇOOK SEWiOM AMA O BENi TERK ETTi????
24 Temmuz 2006 Pazartesi 09:07 | tarik | tbele... | | | | 85.101...

bütün antalya sevgi saygilar
24 Temmuz 2006 Pazartesi 09:07 | sema özbek | sema.... | | | | 81.215...

HEY MiLLET SLM NBRSiNiZ YA BişiY DiCEM BEN RIDVANI ÇOOK SEWiOM AMA O BENi TERK ETTi????
24 Temmuz 2006 Pazartesi 09:07 | tarik | tbele... | | | | 85.101...

bütün antalya sevgi saygilar
24 Temmuz 2006 Pazartesi 09:07 | sema özbek | sema.... | | | | 81.215...

HEY MiLLET SLM NBRSiNiZ YA BişiY DiCEM BEN RIDVANI ÇOOK SEWiOM AMA O BENi TERK ETTi????
13 Temmuz 2006 Perşembe 07:04 | SiMaRiCK CaRiSMa | simar... | Pc-Hackér | DeutschLand | http://www.cyber-warrior.org | 85.106...

aNTaLYa SüPPéR,oLaGaNüSTü ßi TaTiL ßéLDéSi. . KiYMéTiNi ßiLMéK GéRéK.KöTü aMaCLaR iCiN KuLLaNaN CoK . !
12 Temmuz 2006 Çarşamba 15:13 | hamza demirtepe | hamza... | | | | 88.229...

slm antalyam seni cok özledim safak 67 musti apo olum bitiyor
12 Temmuz 2006 Çarşamba 15:13 | hamza demirtepe | hamza... | | | | 88.229...

slm antalyam seni cok özledim safak 67 musti apo olum bitiyor
12 Temmuz 2006 Çarşamba 15:13 | hamza demirtepe | hamza... | | | | 88.229...

slm antalyam seni cok özledim safak 67 musti apo olum bitiyor
05 Temmuz 2006 Çarşamba 06:34 | F.BAYHAN | bayha... | UZAKDOGU SPORLARI EGiTMENi/ÖZEL | iSTANBUL | | 88.224...

BEN ANTALYA AşIGI BiRiYiM.ORDA YAşAYANLAR ÇOK şANSLI BENCE...ANTALYA BiR DÜNYA KENTi..DiYEN M.K.ATATÜRK ÇOK HAKLIYMIş.
iNşALLAH BENDE ORDA YAşARIM.ANTALYALILAR,ANTALYA YA iYi BAKIN.ÇOK ÖZLEDiM ÇÜNKÜ AH AHHHHHHHH.
03 Temmuz 2006 Pazartesi 22:44 | burak ulupinar | boruu... | | | | 85.106...

seni çok seviyorum duygu
03 Temmuz 2006 Pazartesi 22:44 | burak ulupinar | boruu... | | | | 85.106...

seni çok seviyorum duygu
03 Temmuz 2006 Pazartesi 22:44 | burak ulupinar | boruu... | | | | 85.106...

seni çok seviyorum duygu
27 Haziran 2006 Salı 08:17 | Mustafa BAYSAN | musta... | | | | 81.215...

Dünyanin en güzel kentinde günden güne can ve mal güvenliğimiz tehlikede sehir izleme (mobese) sistemi ne zaman kurulacak bu şehire !
27 Haziran 2006 Salı 08:17 | adnan sinkil | asink... | | | | 88.240...

herkese selam antalyalilar
27 Haziran 2006 Salı 08:17 | Mustafa BAYSAN | musta... | | | | 81.215...

Dünyanin en güzel kentinde günden güne can ve mal güvenliğimiz tehlikede sehir izleme (mobese) sistemi ne zaman kurulacak bu şehire !
27 Haziran 2006 Salı 08:17 | adnan sinkil | asink... | | | | 88.240...

herkese selam antalyalilar
27 Haziran 2006 Salı 08:17 | Mustafa BAYSAN | musta... | | | | 81.215...

Dünyanin en güzel kentinde günden güne can ve mal güvenliğimiz tehlikede sehir izleme (mobese) sistemi ne zaman kurulacak bu şehire !
27 Haziran 2006 Salı 08:17 | adnan sinkil | asink... | | | | 88.240...

herkese selam antalyalilar
27 Haziran 2006 Salı 06:56 | berna | berna... | öğrenci | izmir | | 85.100...

hayatimda gordüğüm en güzel sehir antalya antalyali olmak vardi simdi
21 Haziran 2006 Çarşamba 10:39 | SABıHA | sabuh... | muhasebe | fethiye | | 81.215...

ben evlenip 2 yil önce fethiyeye yerleştim ama hiç bir yer antalyanin yerini tutmuyor tahmin edilemeyecek kadar çok özledim umarim ilerde tekrar antalyama yerleşirim antalyadakiler kiymetini bilin bu güzel şehrin.
19 Haziran 2006 Pazartesi 08:15 | ENGiN | eng_a... | | | | 85.104...

bitmiyor bu askerlik çok özledim
ANTALYAM i şafak:58 bu saatden sonra izin kullanilmaz ama ben gidicem toplam da 5 günlük iznim var hasrat işte bekle geliyorum antalyam bekle sevdiğim geliyorum
19 Haziran 2006 Pazartesi 08:15 | Yiğit | darkn... | | | | 81.213...

slm herkese antalya fun club:))antalyaliyiz gururluyuz seni sewiorum ESRA Canimsin....
19 Haziran 2006 Pazartesi 08:15 | ENGiN | eng_a... | | | | 85.104...

bitmiyor bu askerlik çok özledim
ANTALYAM i şafak:58 bu saatden sonra izin kullanilmaz ama ben gidicem toplam da 5 günlük iznim var hasrat işte bekle geliyorum antalyam bekle sevdiğim geliyorum
19 Haziran 2006 Pazartesi 08:15 | Yiğit | darkn... | | | | 81.213...

slm herkese antalya fun club:))antalyaliyiz gururluyuz seni sewiorum ESRA Canimsin....
19 Haziran 2006 Pazartesi 08:15 | ENGiN | eng_a... | | | | 85.104...

bitmiyor bu askerlik çok özledim
ANTALYAM i şafak:58 bu saatden sonra izin kullanilmaz ama ben gidicem toplam da 5 günlük iznim var hasrat işte bekle geliyorum antalyam bekle sevdiğim geliyorum
19 Haziran 2006 Pazartesi 08:15 | Yiğit | darkn... | | | | 81.213...

slm herkese antalya fun club:))antalyaliyiz gururluyuz seni sewiorum ESRA Canimsin....
18 Haziran 2006 Pazar 02:22 | Harun VARDAR | harun... | Öğrenci | Antalya | | 88.226...

Kimse sakin antalyayi birakip başka bir yere gitmesin antalyanin eşi benzeri bulunmaz bir yer bütün antalyalilara selam olsun.
15 Haziran 2006 Perşembe 08:53 | hasan metin | sende... | | | | 81.215...

ya arkadaslar neden burda chat yapilmiyo
15 Haziran 2006 Perşembe 08:53 | hasan metin | sende... | | | | 81.215...

ya arkadaslar neden burda chat yapilmiyo
15 Haziran 2006 Perşembe 08:53 | hasan metin | sende... | | | | 81.215...

ya arkadaslar neden burda chat yapilmiyo
10 Haziran 2006 Cumartesi 08:37 | ABDULLAH KAN | abdul... | | | | 87.211...

Benim bir Antalyam vardi,
Portakal çiçeği kokan,
Benim bir Antalyalim vardi
Ene, Abu Gari diye konuşan,
Birbirini taniyan, kucaklaşan.

Ne çiçek kokusu,
Ne Agam'i. Abusu kaldi
Ne birbirini taniyan,
Nerde benim Antalyalim?
Nerde benim Antalyam?...
10 Haziran 2006 Cumartesi 08:37 | ABDULLAH KAN | abdul... | | | | 87.211...

Benim bir Antalyam vardi,
Portakal çiçeği kokan,
Benim bir Antalyalim vardi
Ene, Abu Gari diye konuşan,
Birbirini taniyan, kucaklaşan.

Ne çiçek kokusu,
Ne Agam'i. Abusu kaldi
Ne birbirini taniyan,
Nerde benim Antalyalim?
Nerde benim Antalyam?...
10 Haziran 2006 Cumartesi 08:37 | ABDULLAH KAN | abdul... | | | | 87.211...

Benim bir Antalyam vardi,
Portakal çiçeği kokan,
Benim bir Antalyalim vardi
Ene, Abu Gari diye konuşan,
Birbirini taniyan, kucaklaşan.

Ne çiçek kokusu,
Ne Agam'i. Abusu kaldi
Ne birbirini taniyan,
Nerde benim Antalyalim?
Nerde benim Antalyam?...
06 Haziran 2006 Salı 12:02 | nil james | nil.j... | | dubai | | 213.42...

Merhabaler, ben yurddisinda yasiyorum, 2007'de antalyada evlenmek istiyorum. Guezel, acik havva evlenme mekkanlarini bana soeylerseniz cok sevinirim, antayayi hic tanimiyorum..
selamlar nil
31 Mayıs 2006 Çarşamba 16:36 | ÖZ | centi... | | | | 85.102...

ESRA BEN SENi HALA ÇOK SEViYORUM VE HER ZAMAN SEVECEğiM SERiğiN EN GÜZEL KIZI
31 Mayıs 2006 Çarşamba 16:36 | RAFET GÜZEL | CENT... | | | | 85.102...

yillardir söyleyemediğim birşey var belki o bunu hiç görmeyecek ama cennet seni çooooook seviyorum AşKIM serik lisesini en güzel kizi RAFET =)
31 Mayıs 2006 Çarşamba 16:36 | ÖZ | centi... | | | | 85.102...

ESRA BEN SENi HALA ÇOK SEViYORUM VE HER ZAMAN SEVECEğiM SERiğiN EN GÜZEL KIZI
31 Mayıs 2006 Çarşamba 16:36 | RAFET GÜZEL | CENT... | | | | 85.102...

yillardir söyleyemediğim birşey var belki o bunu hiç görmeyecek ama cennet seni çooooook seviyorum AşKIM serik lisesini en güzel kizi RAFET =)
31 Mayıs 2006 Çarşamba 16:36 | ÖZ | centi... | | | | 85.102...

ESRA BEN SENi HALA ÇOK SEViYORUM VE HER ZAMAN SEVECEğiM SERiğiN EN GÜZEL KIZI
31 Mayıs 2006 Çarşamba 16:36 | RAFET GÜZEL | CENT... | | | | 85.102...

yillardir söyleyemediğim birşey var belki o bunu hiç görmeyecek ama cennet seni çooooook seviyorum AşKIM serik lisesini en güzel kizi RAFET =)
29 Mayıs 2006 Pazartesi 22:08 | osman yilmaz | eskid... | | | | 85.103...

site diğer il lerin sitesine oranla iyi bir chat olsa daha iyi olur bence:))))))